دلایل محبوبیت خرید لباس کار یکنواخت

لباس کار بخر

به نوشته لباس کار آذرین

در میان مدل های معروف و پرطرفدار لباس کار صنعتی، لباس کار یک تکه نیز وجود دارد که بیشتر از مدل های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.با توجه به اینکه استفاده از لباس کار مناسب در محیط کار یکی از مهمترین و اساسی ترین مسائل است به خصوص در من در محیط های صنعتی استفاده از لباس کار یک پارچه یکی از بهترین مدل ها برای استفاده در کارهای فنی و صنعتی می باشد.

یکی از دلایل محبوبیت این نوع لباس ها این است که می توان آن را روی لباس شخصی یا بدون نیاز به لباس شخصی پوشید که پوشیدن آن را آسان می کند. . این بدان معنی است که فرد هنگام لباس پوشیدن یا در آوردن یا انجام وظایف نسبت به لباس های دیگر احساس راحتی بیشتری می کند. خرید لباس کار کامل می تواند خطر گیر افتادن لباس در محیط را کاهش دهد و از بروز حوادث جلوگیری کند. علاوه بر این موضوع، استفاده از لباس کار یکنواخت به فرد این امکان را می دهد که به راحتی هوا را به گردش درآورد و بین محیط و بدن تبادل دما کند تا فرد بتواند فعالیت های خود را با بهره وری بالاتری انجام دهد.

پرطرفدارترین مدل های لباس کار یکدست عبارتند از:

✔ لباس کار یک تکه کتان

✔ لباس کار یک تکه کتان

✔ لباس کار یکنواخت برای بانوان

✔ لباس کار یکدست برای فصول گرم

✔جوشکاری و…

لباس کار یک تکه از پارچه کتان

از آنجایی که جنس پارچه Ly در برابر حرارت، پارگی و … بسیار مقاوم است، می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای تولید لباس کار باشد. نکته اصلی این نوع کمد ضخامت آن است، بنابراین برای فصل تابستان مناسب نیست و در این فصل باید از پارچه خنک تری استفاده کنید. اما از این پارچه می توان برای تولید لباس کار زمستانی استفاده کرد.

لباس کار یکنواخت زنانه

طراحی و ساخت پوشاک زنانه با در نظر گرفتن شرایط فیزیکی و تفاوت زنان و مردان در این زمینه و نیز اشتغال زنان در فعالیت های تولیدی و فنی در کنار مردان ضروری است. آزادی و راحتی بیشتر برای زنان در لباس کار طراحی شده برای آنها یکی از مهم ترین موضوعاتی است که باید روی آن تمرکز کرد.

کمد یک تکه از پارچه کتان

پنبه یکی از محبوب ترین پارچه ها برای تولید لباس یا لباس کار است که از کارخانه ای به همین نام تولید می شود. دلیل محبوبیت این نوع پارچه هم راحتی فرد داخل آن است و هم عدم حساسیت به پارچه این پارچه ضخامت کمتری دارد و مناسب فصل تابستان است. بنابراین خرید لباس کار یک پارچه کتان یکی از مناسب ترین انواع لباس کار برای تابستان است.

لباس کار یکدست برای فصول گرم

با توجه به اینکه گرما بر کارایی افراد در حین کار تاثیر منفی می گذارد باید ترجیح داد لباس مناسب فصل گرما خریداری شود تبادل حرارت بین بدن و لباس یکی از ویژگی های اصلی این لباس هاست. به علاوه این مدل لباس باید بتواند رطوبت و عرق بدن را جذب کند.

برای تولید لباس کار تابستانی از الیافی مانند ویسکوز یا کتان استفاده می شود که این نوع لباس کار در دو مدل بدون آستین و بدون آستین طراحی و تولید می شود که با توجه به شرایط محیطی و فعالیت انتخاب می شوند.

خیاط

یکنواخت برای جوشکاری

این نوع لباس ها باید در برابر آتش، گرما و برق مقاوم باشند تا در هنگام تصادف مشکلی برای فرد پیش نیاید.

مهمترین ویژگی لباس کار یکدست

• کیفیت و جنس گچ بسته به محیط و شرایط آب و هوایی

• استفاده از الیاف مناسب برای کارهای فنی و صنعتی (شامل مدل های الیاف مصنوعی، طبیعی و غیره)

• ضد نفوذپذیری برای مناطقی که از مواد شیمیایی استفاده می شود.

• استفاده از الیاف با خاصیت ضد الکتریسیته ساکن

• دوخت و دوخت مستحکم و مکرر توسط خیاط و استفاده از نخ های محکم مانند “وینیل” برای انجام این کار.

قیمت لباس کار یکدست

بسته به جنس، نوع دوخت، توجه به جزئیات به کار رفته در لباس کار، برند سازنده و همچنین کشور سازنده، قیمت لباس کار کاملا متفاوت است. این تم در لباس های دیگر نیز وجود دارد و نمی توان قیمت خاصی برای این نوع لباس کار قائل شد. مهم ترین کشورهای تولید کننده پوشاک، چین و آرت هستند که عمدتاً به دلیل تعداد زیاد کارگران و متقاضیان این نوع پوشاک است. انواع لباس کار یکنواخت در ایران توسط شرکت آسان پوش تولید می شود، شما می توانید با توجه به نیاز خود لباس کار فرم دار خود را انتخاب و خریداری نمایید.

بنابراین، اگر نیاز به تهیه خیاطی با بالاترین کیفیت ممکن و قیمت مناسب دارید، می توانید به او مراجعه کنید شرکت ایزی پوش به عنوان یکی از معتبرترین شرکت ها در زمینه پوشاک کار، اعتماد کنید و از ما با کیفیت بخرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *