بهترین لباس کار برای فصل تابستان

لباس تابستانی بخر

به نوشته لباس کار آذرین

لباس کار یکی از ملزومات اساسی برای انجام کارهای صنعتی و ساختمانی محسوب می شود. مثلاً برای کارهای ساختمانی، حتی برای مهندسانی که از محل پروژه بازدید می کنند، باید لباس کار خاص ترجیح داده شود. بعد از حفظ سلامتی، شاید مهمترین دلیل از دست دادن لباس شخصی در محل کار باشد. بنابراین خرید لباس کار صنعتی قبل از شروع هر پروژه بسیار مهم است.

اما در هنگام خرید کمد لباس باید به شرایط آب و هوایی و دمای محیط توجه کرد. در فصل تابستان که دمای هوا از ۴۰ درجه بالاتر می رود قطعا پوشیدن لباس های نامناسب برای فرد مشکل ایجاد می کند. بنابراین خرید لباس تابستانی می تواند بهترین راه برای جلوگیری از این امر باشد. شرکت «آسان پوش» با تولید بهترین مدل لباس کار برای فصل تابستان این مشکل را برطرف کرده است.

دلیل الزام به استفاده از لباس کار تابستانی

اولین و مهم ترین دلیل خرید لباس کار تابستانی و استفاده از آن در فصل گرم سال افزایش کارایی در این هوا است، درست مانند لباس کار زمستانی که نیاز اولیه شرایط آب و هوایی سرد است.همانطور که می دانید شرایط آب و هوا و دما به خصوص گرما مستقیماً بر بهره وری افراد در محیط کار تأثیر می گذارد، بنابراین استفاده از لباس های نامناسب باعث کاهش توانایی کار و کار و همچنین خستگی زودرس فرد می شود. یکی دیگر از مسائل استفاده از لباس کار تابستانی، حفظ سلامت فردی است.

لباس کار تابستانی

برای تولید لباس کار تابستانی از موادی با خواص ویژه استفاده می شود. این نوع قطعات عبارتند از:

پارچه تترون: به دلیل اینکه ضخامت پارچه تترون کم است می تواند گزینه مناسبی برای استفاده در پوشاک فصول گرم سال باشد البته باید به یک موضوع توجه داشت که چنین ضخامتی نمی تواند افراد را از خطرات احتمالی محافظت کند.

پارچه ترگال: این پارچه از دو ماده اصلی ویسکوز و پلی استر تهیه می شود و بارزترین نمونه این نوع پارچه لباس های یکدستی است که در دوران کودکی و مدرسه استفاده می کنیم، جنس این پارچه ضخیم تر از تترون است که باعث افزایش مقاومت می شود و به طور کلی، این تفاوت اصلی بین دو پارچه است.

پارچه فیلامنت کجارا: این پارچه به دلیل مقاومت بالا و مناسب برای استفاده در فصل تابستان یکی از بهترین پارچه ها برای ساخت لباس کار و لباس کار مهندسی می باشد که با توجه به این موضوع می توان گفت این پارچه برای خرید لباس کار تابستانی پیشنهاد می شود. از او مشهورتر است

پنبه: یکی از پرطرفدارترین انواع پارچه برای تولید لباس کار تابستانی، لباس کار کتانی است. این پارچه علاوه بر مقاومت بالایی که دارد نسبت به سایر پارچه ها در برابر حرارت مقاوم است و در فصول گرم به دلیل تار و منافذ پود، گردش هوا بهتر و در نتیجه انتقال حرارت کمتری انجام می شود.

لباس های کار

انواع مدل لباس مهندسی فصل تابستان

۱٫ لباس کار یک تکه: این مدل لباس کار به صورت یکنواخت از بالا تا پایین (همه یکپارچه) طراحی و تولید می شود و بهترین انتخاب برای افرادی است که در محیط هایی با میزان آلودگی بالا کار می کنند. باید روی لباس شخصی پوشیده شود اما در فصل گرما این موضوع باعث افزایش دما می شود و در فصل تابستان بهتر است لباس زیر آن نپوشید.

۲٫ لباس کار دو تکه: این نوع لباس کار از دو تکه مجزا بالاتنه و پایین تنه تشکیل شده است، استفاده از لباس کار یک تکه راحتتر است. همچنین تنوع مدل های این نوع لباس ها بیشتر است و دلیل محبوبیت آن نیز همین است، بنابراین می توان گفت این مدل یکی از بهترین انواع لباس کار مهندسی برای فصول گرم سال است.

لباس کار دو دامن: از آنجایی که در حین حرفه از وسایل کار متعددی استفاده می شود، استفاده از این نوع لباس کار گزینه مناسبی است. دلیل این امر تعبیه جیب های بزرگ روی آن است و به راحتی می توانند وسایل مورد نیاز را با خود حمل کنند.این لباس کار یکی از کاربردی ترین مدل ها برای استفاده در فصل تابستان است.

لباس کار مهندسی

اخرین حرف

از آنجایی که برای افراد شاغل در صنعت و ساختمان استفاده از لباس کار برای فصول گرم سال مهم است، نیاز به لباس مناسب دارند تا بتوانند در هوای گرم با بهره وری بالا فعالیت خود را انجام دهند. به همین دلیل تولید پوشاک مهندسی تابستانه یکی از مهمترین کارهایی است که در اولویت آسان پوش قرار گرفته است. می توانید از آن برای خرید لباس تابستانی استفاده کنید شرکت ایزی پوش برای در تماس بودن با

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *