خرید کفش ایمنی مهندسی

به نوشته لباس کار آذرین
برای خرید کفش ایمنی مهندسی کلیک کنید

کفش ایمنی مهندسی

چه زمانی خرید کفش ایمنی مهندسی به چه نکاتی باید توجه کرد؟ کفش ایمنی برای چه مشاغلی باید استفاده شود؟ و… اینها سوالاتی است که در ادامه مقاله بررسی خواهیم کرد.
همانطور که می دانید دما، ماشین آلات صنعتی، مصالح ساختمانی، برق و غیره. مشاغل زیادی هستند که در معرض خطرات مختلفی قرار دارند، بنابراین باید برای رفع این خطرات تدابیری اتخاذ کنیم تا آن افراد بتوانند با حفظ سلامت به وظایف خود عمل کنند.

یکی از راه‌های مراقبت مردم استفاده از ابزار است مراقبت فردی میکند. این لوازم شامل لباس های مخصوص کار طراحی شده برای محافظت از بدن افراد، کفش مخصوص، دستکش و ماسک و ماسک مخصوص و … می باشد.
کفش ایمنی مهندسی یا همان کفش های محافظ همچنین یکی از این موارد برای محافظت از پا می باشد و افراد هنگام کار باید از این کفش ها استفاده کنند.
کفش ایمنی انواع مختلفی دارد که هر کدام با توجه به ویژگی هایی که دارند برای گروه خاصی مناسب هستند. در این قسمت به دو نوع کفش ایمنی پرکاربرد اشاره می کنیم.

۱) کفش ایمنی مهندسی استیل: در برخی از کفش های ایمنی از فولاد برای قسمت محافظ استفاده می شود که مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد و همچنین نقطه ذوب بالایی دارد و دمای بالا را نیز تحمل می کند. این کفش ها جزو پرکاربردترین کفش های ایمنی در بین مردم هستند.

۲) کفش ایمنی مهندسی روکش کامپوزیت: برخی دیگر از کفش های ایمنی دارای لایه های محافظ کامپوزیت هستند. این کفش ها معمولاً توسط افرادی استفاده می شود که در معرض خطر برق گرفتگی هستند، زیرا کامپوزیت عایق است، یعنی جریان الکتریکی را هدایت نمی کند و خطر برق گرفتگی را به صفر می رساند.
البته لازم به ذکر است که در قسمت های دیگر این کفش ها نباید از مواد رسانا استفاده کرد و کفش هایی با مواد رسانای لایه محافظ دیگر، لاستیک، TPU و … نیز در بازار موجود است.ویژگی خاصی که می توانید خریداری کنید. از طریق فروشگاه ها

کفش ایمنی مهندسی

در هنگام خرید کفش ایمنی مهندسی به این نکات توجه کنید

هنگام انتخاب کفش ایمنی مهندسی باید به نکات بسیار بدیهی توجه کنید. بعضی از آنها … هستند:

۱) اطمینان حاصل کنید که کفش هایی از مواد مناسب برای محیط کار خود تهیه می کنید، با ویژگی های مناسب برای محافظت از شما. به عنوان مثال، مهندسان برق باید از کفش های عایق برای جلوگیری از خطر برق گرفتگی استفاده کنند.

۲) مطمئن شوید که کفش‌هایی را می‌خرید که مناسب پای شما باشد، زیرا خیلی باریک یا خیلی پهن مانع عملکرد شما می‌شود.

۳) سعی کنید از کفش های مرغوب که از مواد اولیه مرغوب ساخته شده اند استفاده کنید.

با ما تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *