چرا لباس کار ارزان نخرید؟

لباس کار ارزان

به نوشته لباس کار آذرین

اگر کسب و کار شما تیم بزرگی دارد، صرف پول زیادی برای تهیه لباس کار جدید برای کارمندانتان می تواند کار دشواری باشد. گزینه های زیادی برای خرید لباس کار از جمله لباس های بسیار ارزان وجود دارد، اما نباید فریب این هزینه های کاذب را بخورید. لباس کار ارزان ممکن است مزایایی داشته باشد، اما دلایلی وجود دارد که چرا نباید لباس کار ارزان بخرید.

مزایای خرید لباس کار ارزان

• پول بیشتری برای خرج کردن در چیزهای دیگر خواهید داشت.

• خرید لباس ارزان به شما این امکان را می دهد که از شر بدهی خلاص شوید.

• دیگر نگران خراب شدن و کثیف شدن لباس های ارزان قیمت خود نخواهید بود.

• لباس های ارزان به شما آزادی بیشتری می دهد.

• خرید لباس کار ارزان به شما این امکان را می دهد که پول بیشتری برای روز پس انداز کنید.

معایب خرید خیاط ارزان

• باید زمان بیشتری را برای یافتن لباس کار مناسب صرف کنید.

• ممکن است زیبا و جذاب به نظر نرسید.

• لباس های ارزان قیمت اغلب در شرایط نامناسب تولید می شوند.

• لباس کار ارزان ممکن است دوام زیادی نداشته باشد.

• خرید لباس کار ارزان می تواند به بسیاری از مغازه های کوچک آسیب برساند.

چرا لباس کار ارزان نخرید؟

همانطور که گفته شد، در عین حال که خرید لباس کار ارزان مزایایی دارد، این خرید ارزان نیز مشکلاتی را به همراه دارد. خرید لباس کار ارزان آسان است، اما ما به ندرت به تاثیر انتخاب هایمان بر کار آینده، ایمنی و چرخه عمر لباس کارمان فکر می کنیم. دلایلی که چرا لباس کار ارزان نمی خریم:

۱- لباس کار ارزان به اندازه کافی دوام ندارد.

همه می‌دانند که لباس‌های ارزان دوام زیادی ندارند، دلیلی وجود دارد که قیمت آن‌ها بسیار پایین است. تولید کنندگان لباس کار ارزان هر جا که ممکن است به شما قیمت پایین می دهند. یکی از راه های این کار استفاده از پارچه های ارزان و بی کیفیت است که اغلب باعث فرسودگی سریع لباس کار می شود. فرآیند تولید همچنین نقش مهمی در طول عمر لباس ایفا می‌کند، کارخانه‌هایی که هدفشان تولید حداکثر لباس کار در یک بازه زمانی مشخص است، اغلب از جزئیات کوچک در فرآیندهای دوخت و برش غافل می‌شوند، به این معنی که لباس‌های تولیدی بیشتر فرسوده می‌شوند. به سرعت. آنها ظاهر می شوند

وقتی مردم از یک فروشگاه لباس کار معتبر خرید می‌کنند، انتظار دارند لباس‌هایشان سال‌ها دوام بیاورد یا مشتریان خود را از دست بدهند. زیرا لباس‌های کار با استاندارد فنی بسیار بالاتری نسبت به لباس‌های معمولی تولید می‌شوند، پارچه‌های لباس کار ممکن است آنقدرها شیک و مد نباشند، اما ساختار آن‌ها متفاوت است. این لباس‌ها با دوام و سبک کار ساخته می‌شوند تا امکان حرکت در محل کار را فراهم کنند و دارای ویژگی‌هایی مانند نقطه کشش و دوخت سوزن برای اطمینان از دوام هستند.

۲- لباس کار ارزان باعث افزایش ضایعات می شود.

گفته می‌شود سالانه حدود ۱۰۰ میلیارد لباس در سراسر جهان تولید می‌شود که برای هر نفر حدود ۱۰-۱۲ عدد است که بسیاری از آنها شامل لباس کار می‌شود. علاوه بر این، سالانه لباس های زیادی در دنیا دور ریخته می شود. گفته می شود تنها در نیوزلند، لباس ها حدود ۵ درصد زباله ها را تشکیل می دهند. لباس های کاری که دوام زیادی ندارند به این معنی است که باید زودتر دور ریخته شوند. در حالی که ممکن است زمانی که فقط یک مورد را در سطل زباله می‌اندازید، ضایعات زیادی به نظر نمی‌رسد، اما اضافه می‌شود. بنابراین به طور کلی خرید لباس های با کیفیت برابر است با لباس هایی که ماندگاری بیشتری دارند و ضایعات پارچه را کاهش می دهند.

چرا لباس کار ارزان نخرید؟

۳- خرید لباس کار ارزان گزینه پایداری نیست.

صنعت پوشاک مسئول ۱۰ درصد از دست دادن منابع جهانی است که بیش از هر صنعت حمل و نقل دیگری در جهان است. خرید لباس کار ارزان یک گزینه پایدار نیست زیرا منابعی که برای تولید آنها استفاده می شود ظرف یک سال هدر می رود. منابع مشابهی در فرآیند تولید لباس های کار با کیفیت استفاده می شود، اما اگر به درستی از آنها مراقبت شود، یک دهه یا بیشتر دوام خواهند داشت.

۴- لباس کار ارزان قیمت بیشتری دارد.

ممکن است فکر کنید که خرید لباس ارزان باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود، اما در کوتاه مدت حق با شماست. با این حال، به زودی متوجه خواهید شد که پس از یک سال لباس های کار شما فرسوده، رنگ و رو رفته و از بین رفته است. حالا باید برای خودتان چند لباس کار جدید بخرید. آیا می خواهید سالانه یک کت و شلوار تجاری ارزان بخرید یا بیشتر هزینه کنید و یک کت و شلوار تجاری با کیفیت بخرید که حدود ده سال برای شما دوام بیاورد؟ در بسیاری از موارد، اگر بعد از چند سال حساب را انجام دهید، به طور مداوم برای لباس های کار ارزان قیمت بیشتر از لباس های کار با کیفیت بهتر پرداخت می کنید.

۵- ارزش و نگهداری صحیح لباس کار را یاد خواهید گرفت.

هزینه ای که برای لباس کار می پردازید نقش مهمی در نحوه رفتار شما با لباس هایتان دارد. لباس‌های با قیمت بالاتر معمولاً با دقت و توجه بیشتری رفتار می‌شوند. به احتمال زیاد دستورالعمل‌های شستشو را با دقت بیشتری دنبال می‌کنید، پول بیشتری برای رفع مشکلات خرج می‌کنید و توصیه‌هایی را در مورد نحوه مراقبت از لباس‌های کار خود به یاد می‌آورید. متأسفانه وقتی صحبت از لباس های ارزان قیمت و بد دوخته می شود، این مراقبت هرگز یکسان نیست و این باعث می شود که بسیاری از ما اصول مراقبت از لباس کار را فراموش کنیم. مهم نیست که چقدر برای لباس کار هزینه می کنید، باید با احترام با آنها رفتار کنید تا اطمینان حاصل کنید که تا حد امکان ماندگاری دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *